??

Min mens är 5 dagar sen, jag har vägrat att ens tänka tanken att det kan växa en liten bebis där inne, tänkt att den bara är sen och att kroppen spelar mig ett spratt.
Men idag slog det mig, TÄNK OM det är en bebis?
Men så såg jag lite blod när jag torkade mig. Då rasade allt hopp. Men nu har det inte kommit mer blod, så nu finns tanken där igen... TÄNK OM...
Jag tänker inte hetsa upp mig och tro att det är en bebis. Har jag inte fått mens innan måndag så köper jag ett test och kollar om jag är gavid, men det tror jag inte. Jag VÅGAR inte tro. Inte än.
Skulle det vara en bebis så är det fantastiskt även om det skulle bli en november/december bebis (som jag alltid har sagt att jag inte ville att det skulle bli) men hey, någon måste ju fylla år då också, eller?
Jag återkommer när jag vet mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0