Väntar fortfarande!

Våren börjar smyga sig på och livet känns lite bättre med tiden, även om ingen bebis är i sikte.
Min kille drömmer drömmar att våran bebis ska få BF 5:e december och även om jag aldrig har velat ha en bebis som är född så sent på året så hoppas jag verkligen att han har rätt!
Min mens har blivit lite knasig och kommer inte när den borde komma ibland så det är lite svårt att veta när man har ÄL ibland, men nu har jag ganska tur då jag oftast känner det, får nästan mensvärk när det är ÄL på gång så jag hoppas att jag kan känna det tydligt den här månaden.
Jag ser på statistiken att det är någon som är in på bloggen varje dag och det är då inte jag, så jag undrar vem det kan vara? Inte för att jag tycker att det är hemskt på något sätt, utan mer bara roligt att någon har hittat hit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0