Blä!

Det kryper i kroppen, jag måste UT! Jag måste hitta på något roligt... Jag kvävs att bara sitta inne och lägga mig tidigt, vara förståndig!!!!
Jag trodde faktiskt att jag var gravid, mensen var några dagar försenad och jag var glad som en lärka trots min hemska förkylning och jag rusade till apoteket och köpte ett test- som visade negativt resultat, dagen efter började jag blöda och jag fick må skit på självaste alla hjärtans-dagen... Bara för att jag var så DUM att jag faktiskt trodde att jag var gravid!
Det här går inte, jag måste ut ur huset, träffa mina kompisar och ha kul, kanske gå på fest!?
Ja, vad som helst bara jag kommer ur detta eviga ekorrhjul!
Fick faktiskt ett erbjudande just precis nu om att gå ut, men det kändes lite för sent och för dyrt just nu, det är ändå 5 mil enkel väg och att skaffa en chaffis nu för att ta sig till utestället kändes jobbigt och dyrt som tusan! Även om det skulle vara sjukt roligt... Äsch! Beslutsångest!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0